10 תשובות
דווקא הבנתי שזה לא חיסון טוב
מניעת של מחלות מין ובמקרים קיצוניים יותר מניעה של סרטן בכל איזור הרבייה והלוע
^ כל הבית ספר שלי כבר עשה את החיסון, 600+ ילד וכולם בסדר גמור.
עם הילדה שנהייתה נכה "בגללו" לא היה שום ראיות שזה היה ישירות מהחיסון וגם אם כן יכול להיות שנתנו לה חיסון לא טוב או משהו וזה כבר עניין אחר, כנל לגבי חברה שלך שהלכה לבית חולים
החיסון כן עובד וכן אפקטיבי אבל לא ב100% כמו רוב החיסונים. אתה עושה חיסון לשפעת אתה חסין לשפעת? החיסון אפקטיבי ב90% מהמקרים.
אין לחיסון שום תופעות לוואי "מסוכנות" וכל דבר אחר זה סתם בולשיט
בסהכ זה חיסון חשוב שמונע מחלה מאוד מאוד מסוכנת. לכו להתחסן
עם הילדה שנהייתה נכה "בגללו" לא היה שום ראיות שזה היה ישירות מהחיסון וגם אם כן יכול להיות שנתנו לה חיסון לא טוב או משהו וזה כבר עניין אחר, כנל לגבי חברה שלך שהלכה לבית חולים
החיסון כן עובד וכן אפקטיבי אבל לא ב100% כמו רוב החיסונים. אתה עושה חיסון לשפעת אתה חסין לשפעת? החיסון אפקטיבי ב90% מהמקרים.
אין לחיסון שום תופעות לוואי "מסוכנות" וכל דבר אחר זה סתם בולשיט
בסהכ זה חיסון חשוב שמונע מחלה מאוד מאוד מסוכנת. לכו להתחסן
עצרו הכל עכשיו ותקראו היטב כי זה באמת לא צחוק !!!!
וירוס הפפילומה מורכב בעצם מ106 זנים של וירוס שעלולים להוביל לסרטן .
הבנה משתמעת חשובה זה שהחרא הזה בעצם סרטן מדבק !!!!!!
החיסון לא אפקטיבי ב100 אחוז ומגיל מסויים גם אין המלצה לעשות אותו .
כל עוד החיסון עכשיו בסל הבריאות הוא ניתן בחינם דרך בתי הספר אך אם תרצו בעתיד להתחסן זה יעלה לכם קרוב ל1000 שח לזריקה וצריך 3 לפי מה שאני יודעת.
נכון בעבר היו בעיות עם החיסון הראשוני והבעיות לא היו בארצנו !!!!
לאור טווח הגילאים שילדים היום מקיימים יחסי מין ולא מודעים בכלל שגם קונדום לא ימנע מהם להידבק בדבר שכזה !!!
הרוב לא מודעים שהם נושאים בכלל את הוירוס .
וירוס הפפילומה מורכב בעצם מ106 זנים של וירוס שעלולים להוביל לסרטן .
הבנה משתמעת חשובה זה שהחרא הזה בעצם סרטן מדבק !!!!!!
החיסון לא אפקטיבי ב100 אחוז ומגיל מסויים גם אין המלצה לעשות אותו .
כל עוד החיסון עכשיו בסל הבריאות הוא ניתן בחינם דרך בתי הספר אך אם תרצו בעתיד להתחסן זה יעלה לכם קרוב ל1000 שח לזריקה וצריך 3 לפי מה שאני יודעת.
נכון בעבר היו בעיות עם החיסון הראשוני והבעיות לא היו בארצנו !!!!
לאור טווח הגילאים שילדים היום מקיימים יחסי מין ולא מודעים בכלל שגם קונדום לא ימנע מהם להידבק בדבר שכזה !!!
הרוב לא מודעים שהם נושאים בכלל את הוירוס .
אממ
עשינו את החיסון כל הבנות בשכבה והכל היה בסדר גמור.
לא הרגשנו כל כך טוב כמו אחרי כל חיסון.
כל הבנות בשכבות לפנינו עשו והכל היה בסדר אז...
עשינו את החיסון כל הבנות בשכבה והכל היה בסדר גמור.
לא הרגשנו כל כך טוב כמו אחרי כל חיסון.
כל הבנות בשכבות לפנינו עשו והכל היה בסדר אז...
אה זה חשוב כי זה מונע סרטן רחם
לא מאמינה שבאמת חייבים להתחסן לזה , אני בת 20+ ובתקופה שאני הייתי בבית ספר לא חיסנו אותנו לזה זה חיסון די חדש וזה לא כאילו שהיה מוות המוני מפפילומה והחיסון עצר את זה או משהו כזה .. לא ברור עד כמה זה יעיל בכלל
אנונימית
^מי אמר לך שצריך לעשות אותו כל שנה?
אפרודיטה יקירה ...
יש לי קצת פור עלייך ...
מי שרוצה מוזמנת לפנות אלי בפרטי אני אסביר הכל ...
לצעיר 15 שנה של החרא הזה מלמדות אותך המון .
יש לי קצת פור עלייך ...
מי שרוצה מוזמנת לפנות אלי בפרטי אני אסביר הכל ...
לצעיר 15 שנה של החרא הזה מלמדות אותך המון .
לצערי
באותו הנושא: