20 תשובות
כן אין מה להפסיד
כן
שואל השאלה:
במה זה יעזור לי?
במה זה יעזור לי?
אנונימי
חד משמעית כן! אני פחדתי בגלל השמועות על החיסון ולא עשיתי דרך הבית ספר בכיתה ח ובסוף התחרטתי על זה ועשיתי אחרי כמה שנים כי אחד השמועות שיש סיכונים סתם חרטא ושתיים זה חיסון סופר חשוב שמגן ממחלות מין
בטח גם לבנים גילו שזה עוזר
שואל השאלה:
במה זה יעזור לי אבל?
במה זה יעזור לי אבל?
אנונימי
זה מגן ממחלות מין
שואל השאלה:
אבל זה לא מחלה בצוואר הרחם או משהו כזה?
אבל זה לא מחלה בצוואר הרחם או משהו כזה?
אנונימי
גילו שזה עוזר גם לבנים(:
שואל השאלה:
^אבל במה זה עוזר?!?
^אבל במה זה עוזר?!?
אנונימי
רשמתי.. עוזר למחלות מין..
אם אתה רוצה תקרא על זה באינטרנט
אם אתה רוצה תקרא על זה באינטרנט
מגן ממחלות מין*
תקרא על זה באינטרנט לא חסר מידע
שואל השאלה:
חחח
עוזר למחלות מין
חחח
עוזר למחלות מין
אנונימי
חיסונים לא טובים בכלל המון ילדים נהיו אוטיסטים ועוד מחלות קשות בגלל חיסונים ואני מצטערת על שעשיתי חיסון לפפילומה אבל למזלי עשיתי רק אחד
ברור
loss "ילדים נהיו אוטיסטית"
פחח כן בטח
loss "ילדים נהיו אוטיסטית"
פחח כן בטח
אנונימית
לוס, אני יודעת שזה לא נעים לשמוע ולא פוליטיקלי קורקט, אבל בנים תמיד היו אוטיסטים ברמה כזו או אחרת. (ו/או פסיכופטים).
אף אחד לא עשה להם בכוונה. בנים נולדים רק עם כרומוזום איקס אחד. לכן הם יצורים חסרים.
אף אחד לא עשה להם בכוונה. בנים נולדים רק עם כרומוזום איקס אחד. לכן הם יצורים חסרים.
אנונימית
מה הקשר יש סרטון של מלא הורים שאומרים ומודים שלילדים שלהם נהיו בעיות בגלל חיסונים ומראים את זה גם החיסון של הקורונה לא טוב ועושים עליינו ניסוי ואי אפשר להגיד שלא מנכל פייזר הודה בזה.
אתה פשוט מדבר שטויות
אנונימית
אתה?
באותו הנושא: