13 תשובות
תתחסני למה לא
תעשי מה שאת חושבת. אני לא התחסנתי ובכלל מהכיתה שלי רק איזה שלושה בנות התחסנו לפפילומה... גם יש כאלה שזה יותר רלוונטי להן ובנות שזה פחות רלוונטי להן
כןכן תתחסני ותגמרי עם זה זה לא נורא בכלל
החיסון הזה לא אמור להזיק לך אין סיבה למה לא
אני לא התחסנתי כשזה היה בבית ספר, אבל אני הולכת להתחסן לזה בקרוב. תתייעצי עם ההורים
עדיף לך להתחסן.
זה רק עוזר, אין שום סיבה לא אלא אם את אלרגית לחיסון, ובמקרה כזה אין שום דיון ואסור לך.
זה רק עוזר, אין שום סיבה לא אלא אם את אלרגית לחיסון, ובמקרה כזה אין שום דיון ואסור לך.
תתחסני זה לא כזה נורא
אני לא התחסנתי לא יודעת
פפילומה זה נגד מחלת מין
אבל בתכלס יש היום קונדומים וגלולות
וזה מונע את זה אז אנלא מאמינה בזה..
דעתי האישית.
פפילומה זה נגד מחלת מין
אבל בתכלס יש היום קונדומים וגלולות
וזה מונע את זה אז אנלא מאמינה בזה..
דעתי האישית.
תתחסני, לא רואה סיבה שלא
אני גם פחדתי להתחסן, אבל בסוף התחסנתי אבל רב הסיכויים שלא יקרה לך כלום, אולי קצת כאבים ביחד וכאב ראש וזהו
אני לא התחסנתי כי היה לי לחץ מוגזם ממחטים והיום אני די מתחרט שלא עשיתי בבית ספר
אני לא יודעת מה השיקולים שלך אבל תתייעצי גם עם אמא שלך ותחליטי
אמא שלי למשל החליטה שלא לחסן אותי וזה גם בסדר
כמובן שזה כרוך בסיכון מסוים אבל כרגע ברוך השם אני בריאה ושלמה
אמא שלי למשל החליטה שלא לחסן אותי וזה גם בסדר
כמובן שזה כרוך בסיכון מסוים אבל כרגע ברוך השם אני בריאה ושלמה
תתחסני! אפשר לעושת את החיסון הזה עד כיתה ט' ואחרי זה אי אפשר.
ואז מה אם יש היום גלולות וקונדומים?
ומה הקשר גלולות?! פעילותה זה מחלת מין שגלולת לא יעזרו לה.
וגם קונדום זה לא בדיוק הכי שומר בעולם.
תתחסני, תאמיני לי זה שווה את זה
ואז מה אם יש היום גלולות וקונדומים?
ומה הקשר גלולות?! פעילותה זה מחלת מין שגלולת לא יעזרו לה.
וגם קונדום זה לא בדיוק הכי שומר בעולם.
תתחסני, תאמיני לי זה שווה את זה
באותו הנושא: