תשובה אחת
לבוא רגועה מראש הכי חשוב. את צריכה להבין שתמיד תהיה לך אפשרות להיבחן שנית, לעבור על הדגשים עם המורה שלך לפני הטסט ולהיות מפוקסת הכי חשוב לא להילחץ ולהתחיל לעשות שטויות