6 תשובות
נשמע לי כמו סטייה
לא יודע אבל זה נשמע חמור
אולי את אלרגית למשהו שהוא אכל?
תשתי המון מים, ואם יש לך פניסטיל טיפות בבית תקחי.. אם זה נורא לכי לראות רופא..
שואל השאלה:
נישקתי**** זה שינה לי
אנונימית
לפעם הבאה: לא להתנשק עם הכלב שלך פחות
אנונימית
אוי נראה לי אני מכירה את זה, יש לי גם לפעמים את ההרגשה הזאת בפה. זה ממש מציק אבל זה לא עושה כלום וזה עובר אחרי כמה ימים.