4 תשובות
אל תחשבי על זה כרגע יש עוד המון זמן.
אל תחשבי על זה .
זה כמו בן אדם בשלב מסויים זה החיים כביכול אבל הוא קטן אז את לא תאבדי אותו
תטפלי בו ותדאגי לו טוב ולא אמור להיות משהו
אל תדאגי הוא עדיין גור ישלו עוד המון זמן איתך
אל תחשבי על זה עכשיו יש לו עוד הרבה זמן תנצלי את הזמן הזה וכן זה נורמלי