התחברות
הרשמה
שאני עושה טבלה אני מכניסה תחום הגדרה?או לא
22 בפברואר 2020, 22:10
פונקציות
חשבון
אלגברה
4 תשובות
כן
E
Eve | 20
כן
C
Civil
כאילו את רושמת שאין שם פונקציה
C
Civil
כן.
Skylight
באותו הנושא:
כשאני מנסה למצוא בקיצון מינימום ומקסימום אני מכניסה לטבלה גם את הנקודת x של התחום הגדרה?
אנחנו עושים תחום הצבה? או שנותנים תחום הצבה?
ישלי בלאקאאוט פתאום- כשאני עושה טבלה של נקודות קיצון וישלי גם תחום הגדרה- אז איפה אני מציבה את התחום בטבלה?
ני מלא פעמים עושה דברים שאני מתחרטת עליהם מכניסה את עצמי לסרטים איך להיפטר מזה?
מתי תחום ההגדרה הוא חלק מנקודות הקיצון שמציבים בטבלה ברציונלי ובפונקציות עם שורש?
אני מכניסה אצבעות איפה שאני מכניסה טמפון?
תמיד צריך להתייחס לתחום ההגדרה בטבלת שכנים ובתחומי עלייה וירידה?
צריך לשים את תחום ההגדרה של הפונקציה בטבלת הנגזרת?
סבתא שלי אמרה לי שאני מכניסה אותה לדיכאון מה עושים?
איך עושים טבלה במחשב? עושה עבודה מודפסת וחייב לעשות טבלה ואין לי מושג איך אז איך עושים?
כשאני עושה לק גל אצל מישהי ואני מכניסה את הציפורניים למכונה הם ממש שורפות לי למה?