4 תשובות
עדיף לא ללמוד בחינוך מיוחד...
אולי שישפטו אותך על זה, שמעתי גם על מורים שנתנו לתלמידים לבחור רק משתי מגמות כאילו זלזול ביכולות שלהם רק כי הם חינוך מיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מעניין אותי מה יחשבו. אבל זה באמת נוראי היחס הרע שהחינוך מיוחד מקבלים מחינוך רגיל
אנונימית
אבל זאת אשמת הילדים בחינוך מיוחד שהם מופרעים
אנונימית