אני מדבר עם מישהי כבר תקופה ואני לא יודע לאן זה הולך (מי יודע אולי זה פרינדזון) ולאחרונה התחלתי להיות פעיל בטינדר ויצא
לי מאץ' עם מישהי שנראית מעניינת ושאני אשמח לפגוש אבל אני גם יודע שאני ארגיש רע אם אני אעשה איתה משהו תוך כדי שאני מנסה לפתח דברים עם מישהי אחרת (לאחרונה מתחילים להיות סימנים טובים תאמת) אם הגיל משנה אני 18 שנה ראשונה באוניברסיטה עצות?