התחברות הרשמה

אני מדבר עם מישהי כבר תקופה ואני לא יודע לאן זה הולך (מי יודע אולי זה פרינדזון) ולאחרונה התחלתי להיות פעיל בטינדר ויצא

לי מאץ' עם מישהי שנראית מעניינת ושאני אשמח לפגוש אבל אני גם יודע שאני ארגיש רע אם אני אעשה איתה משהו תוך כדי שאני מנסה לפתח דברים עם מישהי אחרת (לאחרונה מתחילים להיות סימנים טובים תאמת)
אם הגיל משנה אני 18 שנה ראשונה באוניברסיטה
עצות?
17 בינואר 2023, 06:56
התחלותfriendzoneאינסטגרםקראש    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני מדבר עם מישהי שלושה חודשים ואני מדבר איתה כל יום ואני מאוהב בה.
אני מדבר עם מישהי תקופה (עוזר לה בבגרות) איך אני יכול לקדם את זה לפגישה
בנים מה יגרום לכם לסנן מישהי אחרי תקופה שאתם מדברים?
יש מישהי שאני אוהב ואני לא יודע מה לעשות כי אנחנו לא מדברים ככ
מישהו או מישהי פה עוברים תקופה קשה ורוצים לדבר???
חבר שלי מדבר עם איזה מישהי כבר תקופה ו..
אני מתחיל עם מישהי ואני לא יודע על מה לדבר עוד, מה אפשר???
בנים שאתם מדברים עם מישהי תקופה מה אתם חושבים?
על מה אפשר לדבר עם מישהי שאנחנו מדברים כבר תקופה אבל השיחות לא מתקדמות?
יש מישהי ממש ממש יפה באינסטגרם שלי ואני לא יודע איך להתחיל לדבר איתה
הכרתי מישהי באינטרנט ואני לא יודע על מה ואיך לדבר איתה