6 תשובות
לא מביך בכלל
בדיוק תבקש מהחבר שיכיר בניכם
בדיוק תבקש מהחבר שיכיר בניכם
שואל השאלה:
אבל זאת אחותה הקטנה אחרי הכל.. זה למה זה ככ מפדח אותי
אבל זאת אחותה הקטנה אחרי הכל.. זה למה זה ככ מפדח אותי
אנונימי
הכל טוב
שמעתי מקרים הרבה יותר גרועים
לא שהמקרה הזה גרוע כן?
נורמלי לגמרי
שמעתי מקרים הרבה יותר גרועים
לא שהמקרה הזה גרוע כן?
נורמלי לגמרי
תתחיל איתה אין לך מה להתבייש
בהצלחה
בהצלחה
תדבר עם החבר שיכיר בניכם
לא מביך בכלל
לא מביך בכלל
אז מה אין לך מה להתפדח
תתחיל איתה
תתחיל איתה
באותו הנושא: