6 תשובות
לא מביך בכלל
בדיוק תבקש מהחבר שיכיר בניכם
שואל השאלה:
אבל זאת אחותה הקטנה אחרי הכל.. זה למה זה ככ מפדח אותי
אנונימי
הכל טוב
שמעתי מקרים הרבה יותר גרועים
לא שהמקרה הזה גרוע כן?
נורמלי לגמרי
תתחיל איתה אין לך מה להתבייש
בהצלחה
תדבר עם החבר שיכיר בניכם
לא מביך בכלל
אז מה אין לך מה להתפדח
תתחיל איתה