5 תשובות
אז כן משהו רציני
אנונימי
תלוי מי אבל לרוב אם אני מדבר עם מישהי תקופה זה כי אני רוצה אותה ואני מאוהב בה. אבל זה אני
שואל השאלה:
מדברים בקטע רומנטי לא ידידות התכוונתי
אנונימית
רק ידידות טובה
אנונימי
שכנראה זה משהו רציני יותר