תשובה אחת
וואי אני עד לפני תחילת שנה הייתי ממש חסרת ביטחון בקשר למה שאנשים יגידו ויחשבו ! אבל השנה פשוט עשיתי חושבים עם עצמי ושאלתי את עצמי "מה יצא לי מזה?" הרי זה רק כאב ראש להיות בחרדה על מה האחרים יגידו והיחידה שסובלת מזה זאת אני הבנתי שבתכלס לאף אחד לא באמת אכפת ברמה שלי אכפת מהדברים ואם כן מתעסקים בך כנראה שאת מעניינת אותם וזה מחמאה .. ובכללי פשוט לזרום עם הדברים ולהבין שאתה חי עבור עצמך ולא עבור אף אחד אחר!