2 תשובות
קוראים לזה שליטה עצמית
בשבילי זה מפדח
נטו לעשות את הסוויץ' במוח שאת יכולה לעשות מה שבא לך וזה לא עיניין של אף אחד ולאף אחד זה לא אמור להזיז