התחברות
הרשמה
איך לא לדפוק חשבון לאנשים?
אני רוצה לשיר ברחוב בקולי קולות שכולם ישמעו ויסבלו את הקול המושלם שלי ולעשות כיף וצחוקים אבל אני מרגישה שמשהו בי לא עובד כאילו משהו בי מדוכא ומבאס
1 באוגוסט 2020, 23:26
אנשים
צחוקים
בלאגנים
ביטחון עצמי
באסה
2 תשובות
קוראים לזה שליטה עצמית
בשבילי זה מפדח
ג
גאון של אבא
נטו לעשות את הסוויץ' במוח שאת יכולה לעשות מה שבא לך וזה לא עיניין של אף אחד ולאף אחד זה לא אמור להזיז
נ
נסיך12
באותו הנושא:
וואוי מסכימים שהאתר הזה יכול לדפוק אנשים?
אנשים תראו את זה..מה אתם חושבים על זה?תראו איך המשטרה מחפשת לדפוק אתיופים.
איך הייתם מגיבים אם הייתם רואים בחורה בגילכם, שומעת שיר באוזניות ורוקדת ברחוב בהליכה הביתה בלי לדפוק חשבון לאף אחד?
יש עןד אנשים בקהל שאוהבים לדפוק מילים באנגלית באמצע משפט או לדבר באנגלית משום מקום?
מי אתם אנשים שכותבים לתקתק בדלת במקום לדפוק בדלת ?
לדפוק חשבון או לגמור את כל ההמבורגר???
איך להפסיק לדפוק חשבון לכל דבר ולהתחיל לחיות?
עד כמה זה מפדח מ1 עד לרוץ ובאמצע הריצה לדפוק חליקה של החיים ואנשים רואים אותך?
אפשר לעשות מה שרוצים בלי לדפוק חשבון לאף אחד?
איך לשמוע ולהעריץ איזה מוזיקה שבא לי בלי לדפוק חשבון לאף אחד למרות שיצחקו עליי?
איך לא לדפוק חשבון? כל הזמן אני דופק חשבון אפילו על הדברים הכי קטנים וחושב מה כולם יחשבו ותמיד אומרים לי להפסיק לדפוק חשבון...