15 תשובות
כן וואו
ממש יפהה
כן
נחמד , לא ממש הסטייל שלי
אנונימית
לא אהבתי
לא אהבתי
אנונימית
לא אהבתי
לא אהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
באמת לא אהבתם? מה זה הכי נדיר
אנונימית
^ בסדר עניין של טעם, לא אוהבת סקיני
לא מבינה את הקשר בין הג'קט לגינס ולעקבים
קצת פרחי לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
^לא התכוונתי לגקט
תיראי מה רשמתי
אנונימית
מה
אני אוהבת רחב וגזרה נמוכה בכלל
^^^ אה לא שמתי לב
בכל מקרה אולי עם חולצה אחרת זה יותר ישתלב אבל עדיין לא הטעם שלי

^ כנל
אנונימית
לא אהבתי תגינס