7 תשובות
ממש מאסטרפיס
כן, והמילים הגבוהות, והתחביר העמוק.
וואו.
וואו.
וואי הוא נשמע טוב אבל אני אלרגית לדבש ברמה מסכנת חיים וזה עושה לי רע בגוף רק מלשמוע את המילה דבש (תכלס בגלל זה אני אלרגית גם לדבורים)
אנונימית
הייתי מאוד שמחה להקשיב לשיר ולהביע את דעתי אבל אני אלרגית למוזיקה רדודה :)
לא.
איך היא עפה על עצמה ... היא גם לא הבינה שצרעות לא חיות העברת עם דבורים
לא לא לא לא לא מה קרה לכם ? כבר אין מוזיקה איכותית יותר תשמעו מוזיקה יותר נורמלית חברים.
באותו הנושא: