10 תשובות
יפה רצח
למה מינוס
למה מינוס
אנונימית
לא אהבתי ככ
אערע אני אוהבת את הסגנון לבוש הזה כיאלו אני אחת כזאת סוו ביי
הרבה אנשים חושבים שזה מוזר:(
הרבה אנשים חושבים שזה מוזר:(
ממש אהבתי
זה כיאלו סטייל אבל אני חא אוהבת את הסגנון הזה
חמוד, חוץ מהחולצת פסים הארוכה, אם זה היה בלעדייה מושלם
אני אישית ממש אוהבת את הסגנון הזה..
קול. אבל בלי החולצת פסים מתחת ובלי הכובע
ממש אהבתי
לא אוהבת סגנון כזה
באותו הנושא: