8 תשובות
הי
לא
זה כל ההגיון בנשיקה ראשונה
האמת שכן. למרות שזה היה עם סטוץ
4AM
הנשיקה הראשונה שלי הייתה דוחה רצח
זה היה מוזר כזה ולא ידעתי מה אני עושה :/
אבל בפעם השנייה זה הרבה יותר טוב
ככה זה גם היה לכל מי שדיברתי איתו
אנונימית
לא
לא