8 תשובות
הי
לא
זה כל ההגיון בנשיקה ראשונה
זה כל ההגיון בנשיקה ראשונה
האמת שכן. למרות שזה היה עם סטוץ
הנשיקה הראשונה שלי הייתה דוחה רצח
זה היה מוזר כזה ולא ידעתי מה אני עושה :/
אבל בפעם השנייה זה הרבה יותר טוב
ככה זה גם היה לכל מי שדיברתי איתו
זה היה מוזר כזה ולא ידעתי מה אני עושה :/
אבל בפעם השנייה זה הרבה יותר טוב
ככה זה גם היה לכל מי שדיברתי איתו
אנונימית
לא
לא
באותו הנושא: