91 תשובות
לא, אני רגיל
דפקתי את האצבע הקטנה בפינה של השולחן ככ חזק הרגשתי שאני עומדת למות
שואל השאלה:
בסדר יש לך עוד זמן :)
סתם סתם שתחיה חיים רגועים
בסדר יש לך עוד זמן :)
סתם סתם שתחיה חיים רגועים
כשהייתי קטן כמעט טבעתי בבריכה וסוג של איבדתי את ההכרה, זה איכשהו במזל נגמר טוב..
שואל השאלה:
קלאסי בהחלט
קלאסי בהחלט
נפלתי מצוק של כמה מטרים, היה לי צפע על הרגל, צפע ליד הרגל, כמעט דרכתי יחפה על צפע, טבעתי שלוש פעמים, כמעט נדרסתי פעמיים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^
או שמישהו שומר עלייך או שמישהו מנסה להרוג אותך כך או כך תשומת לב זה נחמד
אנונימית^
או שמישהו שומר עלייך או שמישהו מנסה להרוג אותך כך או כך תשומת לב זה נחמד
פעם אחת עפתי מרכב במהירות של בערך 100 קמ"ש וב"ה נזקים קלים בלבד
לסיפור המלא פנה אלי
אני עוד שניה טבעתי
שואל השאלה:
gus
איך עוד שנייה תרחיב/י
gus
איך עוד שנייה תרחיב/י
נפלתי מהקיאק ובגלל הקור הלא צפוי של המים קיבלתי הלם ושכחתי איך לשחות
עוד שניה נדרסתי
טבעתי לא בבריכה ולא בים באיזה עמק עם מים וחול ביחד שזה חול טובעני כזה אי אפשר היה לצוף קפצו שני אנשים לא יודע איך הם לא טבעו ובסוף יצאתי שמישהו שלח לי יד לצאת
כן, כשהייתי בחול היינו במקום כזה שאת עם אופניים שאין להם פדלים וזה נוסע מהתאוצה שזה צובר כי פשוט יורדים מהר כך האופניים האלה, בקיצור היו שם כזה צוקים שהם לא כאלה גדולים אבל גם לא כאלה קטנים ואז נפלתי לאחד מהם ואז האופניים נפלו לי על הראש ובמזל אני עדיין בחיים
ערבים איימו עליי עם סכין וגנבו לי את כל החפצים שלי
לא הייתה לי חוויה על סף מוות (חס וחלילה) אבל הסיפור הוא ככה: יום אחד יצאתי מהבית לתחנת האוטובוס, חיכיתי שרכב יעצור לי ובדיוק מישהו עצר, התחלתי ללכת ובדיוק כמה סנטימטרים מהמדרכה הוא התחיל לתת גז או להפעיל את הרכב... ואני לא הייתי על המדרכה עדיין אז רצתי הכי מהר שאני יכולה והספקתי למזלי ואני הייתי מוצפת ברגשי כעס ותדהמה, הוא התנצל וזהו...
כמעט איבדתי את ההכרה באמצע לונה פארק בהולנד והיה סיוט,
אבל הפעם שבאמת כמעט מתתי היא בטיול ששנתי בכיתה ד' היינו במסלול ואז המדריך שלנו (שהיה קצת לא בסדר בראש) הציע לנו לתפס על כמו מן אבן אבל חלקה ומחליקה ממש והיא עם שיפוע ככה שאם נופלים ממנה נופלים על צמרות עצים (או שמתים כנראה כי אלו היו ברושים והקצוות שלהם לא ממש רחבים..) המדריך החליק כמה פעמים ועמד אחרי זה ולא נפל ולי הייתה איזה שניה אחת שאיבדתי שיווי משקל ואם המדריך לא היה תופס אותי הייתי מתה וזהו :)
אבל הפעם שבאמת כמעט מתתי היא בטיול ששנתי בכיתה ד' היינו במסלול ואז המדריך שלנו (שהיה קצת לא בסדר בראש) הציע לנו לתפס על כמו מן אבן אבל חלקה ומחליקה ממש והיא עם שיפוע ככה שאם נופלים ממנה נופלים על צמרות עצים (או שמתים כנראה כי אלו היו ברושים והקצוות שלהם לא ממש רחבים..) המדריך החליק כמה פעמים ועמד אחרי זה ולא נפל ולי הייתה איזה שניה אחת שאיבדתי שיווי משקל ואם המדריך לא היה תופס אותי הייתי מתה וזהו :)
שואל השאלה:
chap^
אם היה נשאר פרח היית מקבלת, בהחלט נחמד
chap^
אם היה נשאר פרח היית מקבלת, בהחלט נחמד
אח שלי התעצבן עליי ממש ויש לו התקפי זעם מפחידים אז הוא נתן לי אגרוף מטורף לפרצוף ששבר לי את הלסת (עברתי ניתוח בשביל זה) ואחרי האגרוף הוא הביא משהו ממש כבד והוא כיוון אותו אליי (לראש) ולמזלי בשניה שהוא כיוון אלי דוד שלי תפס אותו. לא יודעת אם זה נחשב סף מוות אבל זה היה יכול להגמר ככה חלילה.
ולמזלי זה לא
ולמזלי זה לא
זה ישמע מטומטם אבל נחנקתי מקלמנטינה כשהייתי קטנה, אמרו לי שהייתי כחולה כבר עד שהצילו אותי
אנונימית
חחnחחnחחnח אני מתפוז
אנונימי
עברתי במעבר חצייה ואוטו החליט שהוא לא רואה אותי, עפתי רחוק מעוצמת הפגיעה של הרכב. ראיתי אור לבן לרגע ואז חושך ויצאתי בלי שום פגיעה/שריטה
לא יודעת אם זה נחשב אבל הייתי בקומה
אנונימית
אני שהייתי בת 6 חליתי במחלה ממש ממש נדירה ומסוכנת שאחד למיליון חולים והייתי חודשים באשפוז והסיכויים שלי למות היו 80% וניצלתי ובכל הגוף שלי היו לי שלפוחיות ענקיות ועבות וכל הציפורניים שלי נשרו וכולם צמחו חוץ מ2 שבחיים לא עומדות לצמוח לי ועכשיו יש לי כתמים על העור בגלל השלפוחיות וזה ישאר לי לנצח ונראה לי שעכשיו הגעלתי פה את כולם אז סליחה
הייתי בשדות עם ערבים שרדפו אחרי (או לפחות זה נראה ככה)
בטיול שנתי כמעט מעדתי מהצוק
כמעט חשמלתי את עצמי למוות עם טוסטר ומזלג
הייתה פעם אחת שהרגשתי שממש קשה לי לנשום אחרי תקופה מאוד קשה ופשוט הרגשתי שאני לאט לאט הולכת מהעולם הזה, נו בסוף אני עדיין פה
בטיול שנתי כמעט מעדתי מהצוק
כמעט חשמלתי את עצמי למוות עם טוסטר ומזלג
הייתה פעם אחת שהרגשתי שממש קשה לי לנשום אחרי תקופה מאוד קשה ופשוט הרגשתי שאני לאט לאט הולכת מהעולם הזה, נו בסוף אני עדיין פה
בלעתי גולה בגיל 8 זאת הייתה גולה שהייתה צריכה לגרום לי להיחנק אבל לבורא עולם היו תוכניות אחרות ולא קרא לי כלום
אף אחד מהמשפחה שלי לא מאמין לי
עוד פעם אחת הייתה בטיול כשעלינו בסולם בגובה של 6 מטר בערך החלקתי ולמזלי מאחורי לא היה אף אחד אז תפסתי את עצמי כמה קומות למטה בסולם שוב בורא עולם השאיר אותי בחיים
אף אחד מהמשפחה שלי לא מאמין לי
עוד פעם אחת הייתה בטיול כשעלינו בסולם בגובה של 6 מטר בערך החלקתי ולמזלי מאחורי לא היה אף אחד אז תפסתי את עצמי כמה קומות למטה בסולם שוב בורא עולם השאיר אותי בחיים
או וגם פעם בבית חולים עשו לי הרדמה מלאה זה הרגיש כמו למותת
שואל השאלה:
אנונימית^^
לגמרי נחשב
בובספוגית הכי טובה
הצלקות שנותרו מהמלחמה במוות הן לא סיבה להיגעל דרך אגב לא קלטתי את השם של המחלה נשמעת דיי מעניינת אשמח לשם אני סתם אוהב ללמוד עובדות רנדומליות
אנונימית^^
לגמרי נחשב
בובספוגית הכי טובה
הצלקות שנותרו מהמלחמה במוות הן לא סיבה להיגעל דרך אגב לא קלטתי את השם של המחלה נשמעת דיי מעניינת אשמח לשם אני סתם אוהב ללמוד עובדות רנדומליות
אה אני לפני שנייה קלטתי שכתבתי "והשם שלה" ולא אמרתי מה הוא אז תיקנתי את זה אבל קוראים לה טן אני אומרת לך אתה כנראה לא תמצא אותה באינטרנט זה רק יראה לך מחלה שקוראים לה תסמונת סטיב ג'ונס שזה לא זה וזה בגלל שזה ממש לא מוכר מרוב שזה נדיר אבל אתה יכול לנסות לחפש
שואל השאלה:
יאללה מתקבל
יאללה מתקבל
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
בהצלחה
כמעט נפלתי מצוק בטיול שנתי
^^תודה רבה, ולא היה לי משהו אחר
שואל השאלה:
וואי וואי נראה לי צריך לבטל את הטיולים השנתיים כולם כמעט מתים שם
וואי וואי נראה לי צריך לבטל את הטיולים השנתיים כולם כמעט מתים שם
ואי כל כך^ פעם החלקתי על סלע ודפקתי את הגב בטיול שנתי
אנונימית
כמעט דרסו אותי שלוש פעמים
אופנע כמעט דרס אותי אבל חברה שלי אמרה לי לזוז בזמן.
כשהייתי קטנה טבעתי בבריכה.
אה וגם פעם שהייתי בסופר חצי חינם שיש שם שתי קומות ועולים לקומה השנייה עם כמו מדרגות נעות רק שאין מדרגות וזה כאילו שטוח על מגנטים שצמודים למשטח והעגלה אז באתי לרדת ואז המגנטים לא החזיקו את העגלה והיא הייתה כבדה, עמדתי ליפול אז צרחתי צרחה של החיים ואז מישהי תפס אותי.
כשהייתי קטנה טבעתי בבריכה.
אה וגם פעם שהייתי בסופר חצי חינם שיש שם שתי קומות ועולים לקומה השנייה עם כמו מדרגות נעות רק שאין מדרגות וזה כאילו שטוח על מגנטים שצמודים למשטח והעגלה אז באתי לרדת ואז המגנטים לא החזיקו את העגלה והיא הייתה כבדה, עמדתי ליפול אז צרחתי צרחה של החיים ואז מישהי תפס אותי.
^כנל אני עצמתי עיניים וחיכיתי שזה יגמר כי כבר בלעתי יותר מידי מים ואז שהתעוררתי הקאתי מלא מים וכאבה לי הבטן.
יכלה להיות לי הרעלת מים לדעתי זה ממש לא אחראי שלא לקחו אותי לבדוק אם יש הרעלה אבל לפחות אני בסדר
יכלה להיות לי הרעלת מים לדעתי זה ממש לא אחראי שלא לקחו אותי לבדוק אם יש הרעלה אבל לפחות אני בסדר
אה וגם כשהייתי בת שנתיים פרקתי את הכתף
לא יודעת אם אפשרי למות מיזה אבל הייתי בת שנתיים אז....
לא יודעת אם אפשרי למות מיזה אבל הייתי בת שנתיים אז....
שהייתי תינוקת מתישהו לא נשמתי בסדר ואז הפסקתי לנשום והזמינו לי אמבולנס אבל אם אמא שלי לא הייתה שמה לב לזה אז.. כן..
חיה ונושמת ברוך השם
חיה ונושמת ברוך השם
אנונימית
אבא שלי היה עם סכין ביד והוא ישתגע ואני ניסיתי להגן עח המשפחה ממנו וקצת נחתכתי לא הרבה ואחכ ןא הבנתי איך אני נישארתי חיה כי אבא שלי לימד קרב מגע ועל מיני אומניות לחימה..
אנונימית
שואל השאלה:
חברה טובה 2
באיזה גיל טבעת?
חברה טובה 2
באיזה גיל טבעת?
הייתי בת 6 בעמוקים
ניסיתי לעלות עם הרגליים על הגלגל הצלה
נחשו מה
נפלתי
ביליתי שם איזה חצי דקה מתחת למים מנסה להעלות
וכשהרגשתי שזה הסוף סבתא שלי בדיוק הייתה בכיוון שלי
והרימה אותי
חייבת לה את חיי
ומפקפקת במציל שתכלס אף פעם לא עושה כלום חוץ מלצעוק על אנשים
ניסיתי לעלות עם הרגליים על הגלגל הצלה
נחשו מה
נפלתי
ביליתי שם איזה חצי דקה מתחת למים מנסה להעלות
וכשהרגשתי שזה הסוף סבתא שלי בדיוק הייתה בכיוון שלי
והרימה אותי
חייבת לה את חיי
ומפקפקת במציל שתכלס אף פעם לא עושה כלום חוץ מלצעוק על אנשים
אה וגם קרה לי עוד משהו, אני הלכתי בכביש עם הטלפון החדש שלי ולא הסתכלתי על הכביש ולא שמתי לב שאני עומדת בדיוק מאחורי מכוניות שבאה לנסוע ברברס ואז שניה לפני שהיא דרסה אותי אח שלי שם לב וצעק ממש חזק ואז הנהגת שמה לב ועצרה
לא אכלתי במשך יותר משבועיים ואיבדתי הכרה
^^אפשר לשאול למה לא אכלת?
אף פעם לא ממש הייתי קרוב למות אבל דרכתי על לגו כשהייתי יחף זה נחשב?
ראית the o a?
כשרק נולדתי האחיות בבית חולים האכילו אותי כנראה לא טוב ועברו לתינוקות הבאים והתחלתי להפוך לכחולה.
אבא שלי היה מאושפז מחלקה קרובה לידי, לא זוכרת כבר מה היה לו. הוא אמר שהוא הרגיש שמשהו לא בסדר והוא הלך לבדוק מה איתי ועם אח שלי, ואז הוא ראה שאני ממש כחולה ועומדת ומעולפת והוא הציל אותי
אבא שלי היה מאושפז מחלקה קרובה לידי, לא זוכרת כבר מה היה לו. הוא אמר שהוא הרגיש שמשהו לא בסדר והוא הלך לבדוק מה איתי ועם אח שלי, ואז הוא ראה שאני ממש כחולה ועומדת ומעולפת והוא הציל אותי
הרבה פעמים
שואל השאלה:
אן-שם עט ^
מודה לאביך מקרב לב
אן-שם עט ^
מודה לאביך מקרב לב
טביעה בים עם חברות
כמעט דרסו אותי מלא פעמים =(יותר מעשרים) , ברמה שאני חמש סנטימטרים ממנה, פעם אחת איבדתי הכרה מאיבוד דם, וכמעט התעלפתי מזריקה בבית הספר
כשהייתי קטן עקץ אותי סרטן או משהו כזה ונראה לי התעלתי
וגם טבעתי עם אחת בברכה במלון
נדרסתי :)
הייתי בשיעור שחייה והייתי אמורה לצלול מתחת למזרן גדול ולא ידעתי כל כך עדיין לשחות וניסיתי לעלות וגיליתי שאני רק באמצע של המזרון וניסיתי לדפוק ממתחת כדי שהמדריך ירים וזה היה פשוט כל כך מפחיד
אנונימית
כשהייתי ממש קטן טבעתי בבריכה של דוד שלי ואף אחד לא שם לב ואיכשהו הצלחתי להוציא את עצמי כשפשוט דחפתי את הידיים והרגליים למעקה ויצאתי איכשהו אם לא הייתי מצליח לא הייתי כאן היום
היו לי אבנים בכליות ועשו לי 2 ניתוחים בגלל זה אם לא היו עושים או שהיו עושים טעות בניתוח או שאני עכשיו לא אשתה המון המון מים יכול להיות שאהיה משותק ולא אוכל להשתין לבד
היו לי אבנים בכליות ועשו לי 2 ניתוחים בגלל זה אם לא היו עושים או שהיו עושים טעות בניתוח או שאני עכשיו לא אשתה המון המון מים יכול להיות שאהיה משותק ולא אוכל להשתין לבד
אנונימי
וואו המון ..
רדפו אחריי איזה 30 חזירי בר.
ניסו לדרוס אותי ב"פגע וברח" ברגע האחרון נצלתי..
עברתי כביש ולא שמתי לב למכונית והיא הייתה כמה סנטימטרים ממני.
איבדתי הכרה.
התקף אסטמה פעם ראשונה בטיול שנתי ולא הייתה קליטה .
3 כלבים חולי כלבת רדפו אחריי.
מישהו כמעט חטף אותי וברגע האחרון היה לי רעיון איך לברוח שהוא לא יוכל להכנס לשם עם האוטו.
נפל לי מדף ממש כבד על הראש.
יש עוד המון אז אני אפסיק כאן
רדפו אחריי איזה 30 חזירי בר.
ניסו לדרוס אותי ב"פגע וברח" ברגע האחרון נצלתי..
עברתי כביש ולא שמתי לב למכונית והיא הייתה כמה סנטימטרים ממני.
איבדתי הכרה.
התקף אסטמה פעם ראשונה בטיול שנתי ולא הייתה קליטה .
3 כלבים חולי כלבת רדפו אחריי.
מישהו כמעט חטף אותי וברגע האחרון היה לי רעיון איך לברוח שהוא לא יוכל להכנס לשם עם האוטו.
נפל לי מדף ממש כבד על הראש.
יש עוד המון אז אני אפסיק כאן
אנונימית
פעם אחת הלכתי עם חברות שלי על השוליים בכביש, כי לא היה מעבר חציה קרוב, ועבר אוטובוס והוא ממש ליטף אותי, לא חשבתי שאני עומדת למות אבל אם הוא היה עוד סמ אחד יותר קרוב, זה היה יכול לקרות
חחח מלא דברים עם הרכב (:
אממ, זה לא ממש קרוב למוות אבל זה היה מלחיץ..הייתי בשיעור ספורט ושיחקנו מחניים ואז כזה ברקע התחלתי לראות כזה סוג של נקודות חשבתי שזה בגלל שאולי הייתי עייפה או משהו ואז כאילו הכל התחיל להתמלא לי נקודות..ראיתי רק איזה חצי כזה, אמרתי לחברה שלי היא לא הבינה מה אני רוצה ממנה (כאילו ****, הכל בסדר? נקודות?) בקיצור היא לקחה אותי למורה, הוציאה אותי החוצה לא ראיתי כמעט כלום קיבלתי סחרחורת, כמעט התעלפתי ואז הקעתי את חיים
כשהייתי קטנה נסחפתי לים בזמן סערה, איבדתי את ההכרה ואז נסחפתי חזרה לחוף (היה לי המון מזל). פעם כמעט נפלתי מצוק, כמעט דרסו אותי... ונראה לי זהו.
כן
הדבר הכי מדהים ובמקביל הדבר הכי נוראי שחוויתי בחיים
זה היה ממש לפני שנה, אני זוכרת כל פרט לפרט.
הדבר הכי מדהים ובמקביל הדבר הכי נוראי שחוויתי בחיים
זה היה ממש לפני שנה, אני זוכרת כל פרט לפרט.
כשהייתי בת 4 נפלתי מערסל ואיבדתי הכרה והתחלתי לפרפר אז כנראה שכן
אנונימית
אני אסמתי די קשה, פעם היה לי התקף ופינו אותי לבית חולים לכמה זמן.
גם פעם הייתה לנו שריפה בבית בגלל שהתפוצץ הארון חשמל, אנחנו היינו בסדר אבל אבא שלי כיבה את כל השרפות ונפצע קשה תוך כדי. הוא היה אחרי זה מלא זמן בבית חולים.
גם פעם הייתה לנו שריפה בבית בגלל שהתפוצץ הארון חשמל, אנחנו היינו בסדר אבל אבא שלי כיבה את כל השרפות ונפצע קשה תוך כדי. הוא היה אחרי זה מלא זמן בבית חולים.
שואל השאלה:
^^^
את החוויה שלי הייתי מתאר בול כמו שאת תיארת את שלך ספרי לנו על החוויה
^^^
את החוויה שלי הייתי מתאר בול כמו שאת תיארת את שלך ספרי לנו על החוויה
כן,
פעם כל פעם שהייתי עצובה הייתי נכנסת בעצמי לוקחת אם זה מספרים או סרגל ועושה חתך ביד כי כביכול זה היה משחרר אותי אבל זה היה מוריד לי דם וכאלה ניסיתי פעם ל"הרזות" בכך שהייתי מנסה להקיא אבל אף פעם זה לא הלך לי
והכי גרוע כשהייתי קטנה אז חזרתי ממקום כלשהו בלילה לבד וניסו לחטוף אותי וחשבתי שאני הולכת למות כי אני זוכרת שהיה לו משהו חד ביד אבל הספקתי לברוח אבל הוא רדף אחרי ובול שהגעתי הביתה הוא רץ משם
זה כאילו הכי גרוע שקרה לי ;/
פעם כל פעם שהייתי עצובה הייתי נכנסת בעצמי לוקחת אם זה מספרים או סרגל ועושה חתך ביד כי כביכול זה היה משחרר אותי אבל זה היה מוריד לי דם וכאלה ניסיתי פעם ל"הרזות" בכך שהייתי מנסה להקיא אבל אף פעם זה לא הלך לי
והכי גרוע כשהייתי קטנה אז חזרתי ממקום כלשהו בלילה לבד וניסו לחטוף אותי וחשבתי שאני הולכת למות כי אני זוכרת שהיה לו משהו חד ביד אבל הספקתי לברוח אבל הוא רדף אחרי ובול שהגעתי הביתה הוא רץ משם
זה כאילו הכי גרוע שקרה לי ;/
אנונימית
אה גם לספר מה קרה לי ?
קצת מסובך
היה לי הפרעות אכילה והגוף שלי לא תקין לזה אז ככה שגם אם אני אהיה אנורקסית אני לא ארזה ולא אהיה בתת משקל אבל כן יהיה השלכות
אז ככה התייבשתי בקטע מוגזם והרעבתי את עצמי תוך כדי שאני עושה ספורט באופן אובססיבי ובשיעור מתמטיקה התחלתי להרגיש כאב ראש ובקושי הצלחתי לצאת מהכיתה לשתות וכשסגרתי את דלת הכיתה פשוט ההדף שלה גרם לי ליפול ככ הייתי חלשה
התעלפתי והתחלתי לפרכס בקטע מוגזם באמצע המסדרון וידיד שלי מצא אותי על הרצפה והוא התפרץ לכיתה שלי והביא חובשת ומה שאני ראיתי זה את עצמי (חוויה חוץ גופית) והוא אמר שבקושי היה לי דופק, ניסיתי לצרוח שיעזרו לי כשהייתי מחוץ לגוף שלי אבל וואללה לא עבד
זה נמשך ככה כמה דקות עד שפתאום נשאבתי בחזרה לגוף שלי וקמתי חיוורת עם חום 34
זה היה מפחיד.
קצת מסובך
היה לי הפרעות אכילה והגוף שלי לא תקין לזה אז ככה שגם אם אני אהיה אנורקסית אני לא ארזה ולא אהיה בתת משקל אבל כן יהיה השלכות
אז ככה התייבשתי בקטע מוגזם והרעבתי את עצמי תוך כדי שאני עושה ספורט באופן אובססיבי ובשיעור מתמטיקה התחלתי להרגיש כאב ראש ובקושי הצלחתי לצאת מהכיתה לשתות וכשסגרתי את דלת הכיתה פשוט ההדף שלה גרם לי ליפול ככ הייתי חלשה
התעלפתי והתחלתי לפרכס בקטע מוגזם באמצע המסדרון וידיד שלי מצא אותי על הרצפה והוא התפרץ לכיתה שלי והביא חובשת ומה שאני ראיתי זה את עצמי (חוויה חוץ גופית) והוא אמר שבקושי היה לי דופק, ניסיתי לצרוח שיעזרו לי כשהייתי מחוץ לגוף שלי אבל וואללה לא עבד
זה נמשך ככה כמה דקות עד שפתאום נשאבתי בחזרה לגוף שלי וקמתי חיוורת עם חום 34
זה היה מפחיד.
יצאתי עם הכיתה שלי לטיול שנתי כשהייתי קטנה וטבעתי באיזה נחל באמצע שום מקום
קיבלתי מכה חזקה בברך בגלל פאקינג אבן שהייתה במים ירד לי פול דם ופשוט נפלתי לתוך המים לא הצלחתי להוזיז תרגל מהכאבים וחשוב לציין שלא ידעתי לשחות.. ראיתי לאט לאט שכולם הולכים והתחלתי להאבק לנסות לשרוד .בסוף הוציאו אותי משם והנשימו אותי בלעתי מלא מים.. אכן טרגדיה לא קטנה
קיבלתי מכה חזקה בברך בגלל פאקינג אבן שהייתה במים ירד לי פול דם ופשוט נפלתי לתוך המים לא הצלחתי להוזיז תרגל מהכאבים וחשוב לציין שלא ידעתי לשחות.. ראיתי לאט לאט שכולם הולכים והתחלתי להאבק לנסות לשרוד .בסוף הוציאו אותי משם והנשימו אותי בלעתי מלא מים.. אכן טרגדיה לא קטנה
בן אדם שלף עליי אקדח בתחנת רכבת בניו יורק
אנונימי
שהייתי בת 7 רכבתי באופניים והחלקתי לכביש ושכבתי שם כי כאב לי ואז מישהו הרים אותי שנייה לפני שאוטו בא
כן , נחנקתי פעם אחת ופימףנו אותי למיון וחשבו שאני אמות וזה כמעט נכנס לי לראות ונהניתי סגולה ובסוף ברוך ה' ניצלתי .
אנונימית
אני פאק*נג הייתי אמור למות עכשיו אם מדריכה מהגדוד שלי בצופים לא הייתה תופסת אותי שנייה לפני שנפלתי מצוק :)
חחח לא יודעת אם זה נחשב אבל בכיתה ב או ג חציתי מעבר חצייה ומכונית כמעט דרסה אותי בקטע שכל המכונית עלתה לי הרגל ודפקתי את הראש בחלון, הייתי במרחק של צעד אחד מלהידרס כולי... מיותר לציין שהנהג/ת פשוט המשיכו לנסוע מבלי אפילו לעצור.
רדף אחרי כלב ענק י אז ממש ברחתי שלא ראיתי לאן אני בורחת וברחתי לכביש וכמעט הדרגתי על ידיי משאית .
כן זה היה נראה כמו סרט איימה במיוחד מהנקודה שלי.
כן זה היה נראה כמו סרט איימה במיוחד מהנקודה שלי.
אנונימית
^^^^אנונימית כנלל גם אני אחרי שניחנקתמ לא אכלתי איזה שבוע .
אנונימית
כמעט נדרסתי... אני ואבא שלי עברנו במעבר חצייה , כמובן שברמזור ירוק ולפי הכללים,וברגע האחרון המכונית עצרה. ממש ברגע האחרון.
כמעט טבעתי אבל חבר של אמא שלי הציל אותי
וגם, זה לא סף מוות אבל שהייתי קטנה הייתי באילת וכמעט דרכתי על קיפוד ים, זה היה יכל לגרום לי נזק בלתי הפיך..
כמעט טבעתי אבל חבר של אמא שלי הציל אותי
וגם, זה לא סף מוות אבל שהייתי קטנה הייתי באילת וכמעט דרכתי על קיפוד ים, זה היה יכל לגרום לי נזק בלתי הפיך..
וואו למה כולם כמעט נופלים מצוקים בטיולים.
בזמן תפקוד שלי כשוטר עצרתי כדור מלפגוע ישירות בראש של אזרח, למזלי הוא ניצל ולא נפגעתי קשה מידי
אנונימי
בוב ספוגית הכי טובה
לא יודעת.. פשוט לא הרגשתי צורך לאכול
לא יודעת.. פשוט לא הרגשתי צורך לאכול
אהה וגם נתקעתי בתוך מערבולת בטיול קיאקים התחיל לרדת ממ גשם והשיער שלי נתפס בשיער ולא יכולתי לשחות לחוף ואבא שלי הציל אותי כשהייתי כבר מתחת למים (גיל 5 בערך)
אני היתי בדרך למכולת במושב שלי ואז בדרך פגשתי שלוש חברות שלי והם באו איתי לשם ובחוץ היה מישהו עם רובה שהיה נראה שיכור ואני באותו רגע לא שמתי לב אבל הם אמרו לי שהוא בהה בי והוא גם אמר דברים ממש גסים ואם היתי הולכת לבד כנראה שזה היה נגמר רע אולי לא סכנת חיים אבל בכול זאת
אנונימית
כמעט עיליתי באש פעמיים, כימעט נידרסתי נפלתי מי שלוחן של מורה ( עיליתי עליו ואז קפצתי וכמעט שברתי את הראש)
לפני 11 שנים התפרץ אצלי החיידק הטורף-דלקת קרום המוח בזמן המשבר הוא היה כבר בדרך למוח ב"ה שקרום המוח עצר אותו והרבי מליובאוויטש והקב"ה הצילו אותי
כמעט נדרסתי אבל זזתי בזמן האחרון
בכיתה ו נסעתי עם סטריטר חשמלי ביום כיפור ולא שמתי לב שהבלמים לא עובדים אז קלטתי שאני עוד שניה נכנס בעמוד וקפצתי מהסטריטר ברגע האחרון
אוטובוס כמעט דרס אותי וכמעט טבעתי
לא משהו מעניין
לא משהו מעניין