12 תשובות
אחרי הנשיקה הראשונה שלי זה היה כזה
"יאללה, נדבר"
-" נדבר, ביי"
"ביוש"
אנונימי
אגב לא דיברנו מאז ._.
אנונימי
לא אומרים כלום פשוט המבט מסביר הכל, האדם הנכון זה מישהו שהרגשות שלכם הדדיים ככה החוויה יותר עוצמתית (מנסיון)
שואל השאלה:
אני מרגישה רע שצחקתי
אנונימית
לא לא אל תרגישי רע זה פשוט הגיע ממבוכה זה נורמלי , רק איך הוא הגיב לזה שצחקת?
היא נראה לי צחקה ממני או ממך
לא מהנשיקה שלה כי היא לא התנשקה עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
לול
אנונימית
חח הבנתי לא נכון
שואל השאלה:
זה בסדר, צריך שיהיה בסטיפס אפשרות לענות לאנשים בניפרד
אנונימית
כן או לתייג
אנונימי
שואל השאלה:
כןן
אנונימית