9 תשובות
כן
שואל השאלה:
איך זה הגיוני?
איך זה הגיוני?
אנונימית
זה הגיוני
הקשת רחבה
יש כאלו שאצלם הדיספוריה חזקה יותר ויש כאלה שאצלם זה פחות ויש כאלה שאין להם בכלל דיספוריה על הגוף אבל מרגישים עדיין שזה לא זה והם מרגישים שהמגדר שלהם שונה ממה שנתנו להם מלידה
הקשת רחבה
יש כאלו שאצלם הדיספוריה חזקה יותר ויש כאלה שאצלם זה פחות ויש כאלה שאין להם בכלל דיספוריה על הגוף אבל מרגישים עדיין שזה לא זה והם מרגישים שהמגדר שלהם שונה ממה שנתנו להם מלידה
לא..
מן הסתם שלא
מן הסתם שלא
כן. ויש גם דיספוריה חברתית, אבל אפשר להיות טרנס.ית מבלי לחוות אף סוג של דיספוריה. כל מי שלא מזדהה עם המגדר ששוייך לה.ו בלידה יכול.ה להזדהות כטרנס.ית.
שואל השאלה:
אני חושבת שיש לי דיספוריה חברתית
אני חושבת שיש לי דיספוריה חברתית
אנונימית
כן. דיספוריה הוא מצב נפשי שלעתים נלווה לטרנסקסואליות.
שואל השאלה:
טרנסקסואליות?
טרנסקסואליות?
אנונימית
טרנסקסואלים הם טרנסג'נדרים שמעוניינים לעבור התאמה מגדרית.
באותו הנושא: