7 תשובות
מעניין, אני חושבת שזה מסובך יותר
שואל השאלה:
^אני לא מדברת על שינוי מין
פשוט לשנות את ההגדרה של המגדר
אנונימית
שאלה טובה
רוב הטרנסגנדרים סובלים מדיספוריה גם אם היא קטנה ביותר
וזו הסיבה בעצם שהם רוצים לעשות את השינוי
אם לא הייתה להם דיספוריה מגדרית הם לא היו עושים את השינוי..
ולכן לדעתי התשובה היא לא
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את הגוף שלי
יש לי לפעמים אי נוחות כזאת בקשר להגדרות וסטרואוטיפים שנשענים על ההגדרות האלה
וגם אני חושבת שאופוריה מגדרית כשאני מרגישה לא ממש בת
אבל שוב לא על צורת הגוף עצמה
וגם הסגנון לא כי אני די נשית

לכן אני ממש לא יודעת אם אני א בינארית או סתם מבולבלת
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך יודעים?
אנונימית