התחברות
הרשמה
האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
13 בינואר 2023, 10:54
מדעים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
האם צריך ארובה בתחנת חשמל המנצלת את אנרגיית הרוח להפקת חשמל
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
שתים נפלו מארובה אחד התלכלך והשני לא התלכלך מי צריך להתקלח ?
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
למה יש בתחנות כוח ארובות גבוהות?
ההבדלים בין בין תחנת חשמל פחמית ותחנת חשמל על גז - מה ההבדל בין תחנת חשמל פחמית ותחנת חשמל על גז?
זה ממש חשוב, יש לי שאלה במשימה האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל? האם צריך אם כן למה ואם לא למה לא בבקשה תעזרו ליי
בבקשה מהם היתרונות ומהם החסרונות בשימוש בקיטור להפקת חשמל בתחנות חשמל פחמית קיטורית