התחברות
הרשמה
האם צריך ארובה בתחנת חשמל המנצלת את אנרגיית הרוח להפקת חשמל
יש לי עבודה במדעים
24 בינואר 2021, 15:41
מדעים
אנרגיה
חשמל
עבודה
2 תשובות
לא למה ארובה?
אנונימי
לא
ב
בן אדם רגיל1
באותו הנושא:
צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
שתים נפלו מארובה אחד התלכלך והשני לא התלכלך מי צריך להתקלח ?
אני ברכבת שלא כתוב בה התחנות...מה לעשות אני צריך לרדת בתחנת בניים לא באחרונה.
ההבדלים בין בין תחנת חשמל פחמית ותחנת חשמל על גז - מה ההבדל בין תחנת חשמל פחמית ותחנת חשמל על גז?
באיזה תחנה צריך לרדת כדי להגיע לעזריאלי דחוף ואחרי כמה תחנות זה דחוף
למה יש בתחנות כוח ארובות גבוהות?
באיזו תחנת רכבת צריך לרדת בשביל להגיע למתחם התחנה
זה ממש חשוב, יש לי שאלה במשימה האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל? האם צריך אם כן למה ואם לא למה לא בבקשה תעזרו ליי
אם אני נוסע באוטובוס למסיבה ביגור, אני צריך לרדת בתחנה "מחלף יגור" או בתחנה "משתלת יגור"..?
לפניכם שלושה סוגי תנורי חימום תנור נפט בלא ארובה, תנור חימום חשמלי, ותנור גז שתוצרי הבערה שלו נפלטים דרך ארובה אל מחוץ לדירה, איזה מהם מסוכן יותר לשימוש בחדרים מגורים?
מה תפקיד התורבינה בתחנת חשמל והכוח?