התחברות
הרשמה
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
9 באוקטובר 2022, 10:05
מדעים
אנרגיה
חשמל
גז
פיזיקה
תשובה אחת
כי שריפת פחם מייצרת פי שתיים של פחמן דו חמצני, מאשר שריפת גז טבעי. ומשחררים אותו בארובה.
ע
עלם.
באותו הנושא:
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
מדוע הארובות בתחנות-כוח הפועלות על גז טבעי קטנות יותר מן הארובות בתחנות-כוח קיטוריות?
האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
יש למישהו שלוש בעיות סביבתיות העלולות להיגרם מפעילות תחנות הכוח הפועלות על פחם או על מזוט
מדוע ישראל לא פועלת על מנת להפחית את התלות במערב?
למה יש בתחנות כוח ארובות גבוהות?
האם צריך ארובה בתחנת חשמל המנצלת את אנרגיית הרוח להפקת חשמל
תנו לי 2 בעיות סביבתיות העלולות להיגרם מפעילות תחנות כוח הפועלות על פחם או על מזוט
האם צריך ארובה בתחנות חשמל המנצלות את אנרגיית הרוח להפקת חשמל?
בכמה קטנה עוצמת הכבידה הפועלת על תחנת החלל מזו שפועלת על פני הארץ?