ניתקתי קשר עם שניי חברים שלי (המשך למטה, הוא לא ארוך)
ואני רואה אותם כל יום בשכבה ואני רוצה ללכת להגיד שלום לחברים שלי מכיתות אחרות אבל אז אני רואה את האלה שניתקתי איתם מה לעשות? אם אפשר בכלל (זה גורם לזה שלפעמים אני בכלל לא הולך להגיד שלום לחברים שלי כי אני לא רוצה לראות אותם)