3 תשובות
אגו זה דבר נורא, תתנער מזה.
עדיף לא לריב פשוט תגיד כן וזהו
מה אתה רוצה שנאמר לך?
פשוט תלמד לקבל את העובדה שיכול להיות שאתה טועה
כל פעם שאתה נכנס לויכוח אז תכנס עם ראש פתוח
אין לי עוד מה לומר לך