3 תשובות
לא לסטורי,אולי לכתוב לה מזל טוב בפרטי.היא יכולה לקחת את זה בטוב ולהמשיך הלאה או לקחת ברע ולקרוא לך צבועה.אבל אם זה מה שיעשה לך טוב,לכי על זה.
מה פתאום סתם יוציא אותך צבועה...
אנונימית
לא אל תעלי
באותו הנושא: