4 תשובות
כן.
השתמשתי באפל פיי איזה פעמיים, אבל בדרכ משלמת רק באשראי
שואל השאלה:
מה כדאי לדעתכם?
מה כדאי לדעתכם?
לדעתי לא כדאי לשלם מהנייד כי זה יגרום לך לבזבז יותר
באותו הנושא: