7 תשובות
נייד ובנייד :))
נייח
יש לי גם וגם בדרכ בנייח כי הנייד שלי כבר קורס אבל גם יש לי אייפד אז זה כאילו לא משנה לי
ואני רוצה לקנות לפטופ חדש!!
ואני רוצה לקנות לפטופ חדש!!
לאמא שלי יש נייח אבל לי אישי נייד
גם וגם
משתמשת בלפטופ כשאני באוניברסיטה ובנייח בבית כשאני עובדת על תוכנות כבדות
משתמשת בלפטופ כשאני באוניברסיטה ובנייח בבית כשאני עובדת על תוכנות כבדות
ישלי את שתיהם ובנייד יותר נוח
נייד ובנייד תמיד
באותו הנושא: