12 תשובות
כן וכן
לא
כן וכן
כן משתמש הרבה
כן, כן.
כן וכן
כן. לא הייתי אומרת שאני משתמשת בו הרבה כי אני מעדיפה את הנייח שלי שמסוגל להריץ משחקי מחשב כבדים ויש לו מסך גדול, אבל אם אני צריכה לעבוד או שאני רוצה לראות משהו מחוץ לחדר שלי אז לפטופ זה אחלה דבר.
כן לי יש וכן אני משתמשת בו הרבה
כן ופעם בחודש אולי
כן
משתמשת בו רק כדי לכתוב
משתמשת בו רק כדי לכתוב
יש לי, אבל לא נגעתי בו כבר יותר משנה
אנונימי
כן וכן
באותו הנושא: