2 תשובות
הפסקת אש?
הדרך הטובה- הסכם שלום
הרעה- לחכות שפוטין יכבוש את קייב , ישלוט באוקראינה 5 שנים ואז העולם יתרגל רוסיה תחזור להיות חברה חשובה באום , או שזלנסקי משתמש בכוחות שלו , ומסיים את המלחמה ומשתיק את פוטין וגורם לו להטחרט על הכל
הרעה- לחכות שפוטין יכבוש את קייב , ישלוט באוקראינה 5 שנים ואז העולם יתרגל רוסיה תחזור להיות חברה חשובה באום , או שזלנסקי משתמש בכוחות שלו , ומסיים את המלחמה ומשתיק את פוטין וגורם לו להטחרט על הכל
אנונימי
באותו הנושא: