8 תשובות
לא
למרות המחיר, זה טוב, וכשזה טוב, זה אוסם
לא אני אוהב את הבמבה שלהם
אני אהיה כנה איתך ואגיד שלא ממש אכפת לי
לעולם לא אנטוש את אסם ואת הבמבה שהיא מייצרת
לא מחרימה אפחד קונה מה שהכי משתלם וזהו
כן, את השקדי מרק
צריך להחרים את הממשלה לא את החברות שמעלות מחירים
המיחירים עולים בגלל שלייצר את אותם מוצרים צריך יותר כסף
אנונימי
לא.
אי אפשר בלי במבה.
אנונימית