6 תשובות
למה לא?
שואל השאלה:
כי לא פגשתי אותה בכלל ורק שאני וחבר שלי נפרדנו קבעתי להיפגש איתה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא יודעת בחיים לא פגשתי אותה
אנונימית
אתן הכרתן והתחברתן יכול לכאוב/להציק לו קצת יעבור לו
שואל השאלה:
התחברנו היא ממש חמודה
אנונימית