13 תשובות
הוא נראה לי בן אדם סבבה
תאמת אין לי שום דבר נגדו אבל יש משהו במה שאת אומרת
לגבי המסיבה אני די בטוח שאנשים פשוט הציקו לו אז הוא הגיב בהתאם
שואל השאלה:
לדעתי יש לו עוד צד שאנחנו לא מכירים לטוב ולרע
אנונימית
לא שומעת את המוזיקה שלו אבל הוא נראה בן אדם טוב
שואל השאלה:
ידעתי
אנונימית
דווקא ניראלי שהוא בן אדם ממש טוב
לא אכפת לי
אני לא אפגוש אותו לעולם
ואני גם ככה לא מעריצה שלו
חברה שלי פגשה אותו ואמרה שהוא סנוב קצת
אבל הוא לא נראלי לא אדם טוב
שואל השאלה:
מי הוא בכלל
אנונימית
את שטופה
הבן אדם הזה ככ חמוד
שואל השאלה:
לדעתי הוא לא והוא סתם עושה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא אתם שטופים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא זה הדמות שהוא מייצר לעצמו תראי איך הוא מתנהג לבד שהוא גם סלב חברים
אנונימית