11 תשובות
לא
תלוי איזה דעה אם זה דעה שפוגעת באנשים אז כן
לא
ממש לא
ממש לא
אני ממש לא ככה ..
אני דווקא בעד שלא כולם יסכימו אחד עם השני , אחרת איפה הייחוד והגיוון?
מכל דעה של מישהו אפשר ללמוד .
פשוט צריך לדעת להיות עם ראש פתוח ולא לראות רק את עצמך כצודק..
אני דווקא בעד שלא כולם יסכימו אחד עם השני , אחרת איפה הייחוד והגיוון?
מכל דעה של מישהו אפשר ללמוד .
פשוט צריך לדעת להיות עם ראש פתוח ולא לראות רק את עצמך כצודק..
ברור שלא זה כיף להיות עם אנשים שאין להם את אותה דעה כמו ככה לעולם לא נגמרים הנושאים לדבר!
צודק גאון במקצועות ריאליים
אני יודע לכן רשמתי את זה. ותודה רבה על זה שציינת את זה!
לא היה לי כח לכתוב מה אני חושב לכן רשמתי שאתה צודק וזהו
כן יחסר דעה
אתה חסר דעת אם אתה שונא כל מי ששונה ממך
שואל השאלה:
**חסרת דעה
אם ישלך ביקורת עליי לפחות תבדוק מה הלשון פנייה שלי
**חסרת דעה
אם ישלך ביקורת עליי לפחות תבדוק מה הלשון פנייה שלי
באותו הנושא: