9 תשובות
כן יותר מידי:)
וואו כעע
לפעמים? תמיד
אנונימי
וואו כן כל יום
בדרכ לא כי אין לי דברים אחרים לעשות חוץ מזה אבל נגיד אתמול ישנתי כל היום והתעוררתי רק בשבע וחצי אז זה כן ביאס
שואל השאלה:
שבע בבוקר?
כל הזמן!!
א
אוף כן תמיד, במסכים, הם פשוט משתלטים עליי עם כמה שזה עצוב :(