10 תשובות
כן
לא כי אני נכנסת לכאן רק שאין לי מה לעשות
לפעמים
לפעמים, רק אם אני פה במקום לעשות משהו חשוב.
ואוו כן
לא, דווקא זה מרגיש יותר משמח לראות מישהו יותר עצוב ממך
כן
כן
שאלה שמתארת את חיי
באותו הנושא: