8 תשובות
אם יש לך יותר מ3-4 נכשלים כן משאירים אותך כיתה
אנונימית
תראי אצלנו משאירים כיתה על 3 נכשלים בתעודה ו11 זה די רוב המקצועות גם ככה
אני לא חושבת שיש לה סיבה לשקר לך
אבל אם לא מתאים לך בית ספר כזה או מסגרת כזאת אני ממליצה לך לחפש מסגרת אחרת אולי בית ספר דמוקרטי או חופשי יותר?
אני לא חושבת שיש לה סיבה לשקר לך
אבל אם לא מתאים לך בית ספר כזה או מסגרת כזאת אני ממליצה לך לחפש מסגרת אחרת אולי בית ספר דמוקרטי או חופשי יותר?
שואל השאלה:
ואו תודה ant שענית לי על השאלה
ואו תודה ant שענית לי על השאלה
שואל השאלה:
אוףף
אוףף
שואל השאלה:
לא משנה איזה בית ספר אלך זה יהיה אותו דבר קשה לי ללמוד
לא משנה איזה בית ספר אלך זה יהיה אותו דבר קשה לי ללמוד
יש בתי ספר שמשחררים יותר
לי בעיר יש בית ספר כזה והמון חברים שלי למודים בו והוא הרבה יותר חופשי
לי בעיר יש בית ספר כזה והמון חברים שלי למודים בו והוא הרבה יותר חופשי
בהצלחה :)
תתני בראש את יכולה
תתני בראש את יכולה
שמעי יש לי איזה 3 נכשלים ולחברה שלי יש 6 בערך ולה היא לא אמרה כלום ומןרה שלי עדיין אמרה לי שישאירו אותי כיתה אז נראלי זה סתם איום
באותו הנושא: