10 תשובות
לדעתי כדאי לך להתחיל עכשיו ולסיים עם זה.
את יכולה להתחיל עכשיו תעשי רק כפולות מה שכן אחרי הטירונות או שתעשי יומיות או שלא אבל גם אז יוציאו אותך בזמנים שעדיין אפשרי לעשות שיעורי נהיגה פשוט ייקח לך יותר זמן אם זה לא יומיות
שואל השאלה:
הקטע זה שאני לא אספיק בחודש לסיים אבל לפחות אוכל להיות בשלב דיי מתקדם לא?
שואל השאלה:
קיצר עדיף להתחיל ולהמשיך בזמן צבא? כי רק להתחיל בזמן צבא אם לא אהיה ביומיות זה בעייתי
^לחלוטין, לאט לאט ובטוח, עדיף מאשר שרק כשתסיימי את השירות תתחילי ללמוד.
עדיף להספיק כמה שיותר שיעורי נהיגה עכשיו כי יש לך זמן בחודש אפשר לעשות כמעט את כל השיעורי נהיגה תלוי כמה המורה יכול לתת לך אם את עושה כפולות תוך 14 שיעורים את יכולה לעשות טסט פנימי ואחרי זה לגשת לחיצוני
^תוך חודש לא אפשרי וגם לא הגיוני לגשת לטסט חיצוני, ותתחילי כמה שיותר מוקדם,בהצלחה!
לא אמרתי שתוך חודש יש לה רישיון אמרתי שתוך חודש אפשר לסיים את כל השיעורי חובה בשביל הטסט הפנימי וגם את הטסט הפנימי

הטסט החיצוני כן אבל ייצא לה על השירות
שואל השאלה:
לא כזה אכפת לי לסיים בזמן השירות פשוט נראלי לא הגיוני רק להתחיל בזמן שירות אם לא אהיה ביומיות
תודה לכם❤
^בבקשה ובהצלחה, שירות קליל ונעים 3>