8 תשובות
כן לדעתי זה כדאי לך כמובן אם יש תקציב, זה יכול לפתח אותך אםילו יותר
גם אני התחלתי בקלאסית וחשמליצ באמת פתחה לי עולמות
גם אני התחלתי בקלאסית וחשמליצ באמת פתחה לי עולמות
לדעתי מוקדם מדי ממליצה לך ללמוד עוד קצת סולמות אילתורים וכל זה חבל שתקני כשאת לא יודעת ממש טוב
חמישה חודשים זה גבולי, הייתי לומד עוד קצת על קלאסית...
אנונימי
שואל השאלה:
אני למדתי כבר סולואים ואני התחלתי אקורדים לפני חודשיים יש לי מורה פשוט זה די יקר אבל אני רוצה את ליום הולדת
אני למדתי כבר סולואים ואני התחלתי אקורדים לפני חודשיים יש לי מורה פשוט זה די יקר אבל אני רוצה את ליום הולדת
אנונימי
דווקא לדעתי לא כדאי לך לקנות אחת זולה ומגבר קטן וזול אם את קונה חשמלית אז תשקיעי גם במשהו טוב אבל כמובן לא יקר מידי, משו בתקציב, וגם מגבר טוב, כי למה לקנות משהו אם תחליפי אותו ותשדרגי אחרי כמה חודשים? לדעתי זה בזבוז
כי אם היא תראה שזה לא הולך לה או שהיא בקושי נוגעת בגיטרה היא לא תרגיש שהיא בזבזה על זה יותר מידי כסף
תקני
וממליצה לא ללמוד רק אקורדים, תלמדי סולמות, אילתורים, סולואים
וממליצה לא ללמוד רק אקורדים, תלמדי סולמות, אילתורים, סולואים
אני קניתי שנה פלוס אחרי שהתחלתי לנגן
גיטרות חשמליות זה מקר במיוחד אם זה עם מגבר אז אני ממליצה לך לקנות אחת זולה עפ מגבר קטן וזול לבינתיים ואם תראי שהולך לך אז תשתדרגי יותר ויותר
בגדול על גיטרה חשמלית יותר קל לנגן מעל קלאסית אבל היא גם קטנה יותר אז מנסיון אחרי שאת קונה תנגני גם כל החשמלית וגם על הקלאסית כדי שלא תתרגלי יותר מידי לחשמלית ואז יהיה לך קשה לנגן על קלאסית
גיטרות חשמליות זה מקר במיוחד אם זה עם מגבר אז אני ממליצה לך לקנות אחת זולה עפ מגבר קטן וזול לבינתיים ואם תראי שהולך לך אז תשתדרגי יותר ויותר
בגדול על גיטרה חשמלית יותר קל לנגן מעל קלאסית אבל היא גם קטנה יותר אז מנסיון אחרי שאת קונה תנגני גם כל החשמלית וגם על הקלאסית כדי שלא תתרגלי יותר מידי לחשמלית ואז יהיה לך קשה לנגן על קלאסית
באותו הנושא: