9 תשובות
שואל השאלה:
אני גם מתגייסת בסוף אוקטובר ככה שלא ממש שמש וחם
לא אמורה להיות בעיה
נטו בירוקרטית מה לעשות?
אנונימית
את לא מראה את זה בגיוס זה לא מעניין אף אחד בבקום. כשתגיעי לבסיס שלך של הטירונות תבקשי לראות חובש ולו את מראה את זה כדי שתוכלי לקבל מרשמים על חשבון הצבא. זה הכול ואני אומרת לך את זה בתור חובשת
שואל השאלה:
^סבבה תודה רבה!
את יודעת אם מורידים על זה פרופיל?
אנונימית
כן, אמרתי. זמנית ל64 עד שאת מפסיקה לקחת
יש הרבה חיילים עם רקואטן
אם גייסו אותי עם שבר יגייסו אותך תאמיני לי
שואל השאלה:
סבבה תודה !
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה להראות את הטופס כי זה תרופה עם מרשם שאני נוטלת כל יום
וזה גם משהו שאני אצטרך לבקש כל חודש מהרופא הצבאי והם יבינו שאני לוקחת
השאלה היא איך יקבלו את זה בגיוס
אנונימית
למה שלא יתנו לך להתגייס? זה כולה רקוטן. מורידים על זה את הפרופיל זמנית ל64 ואת יכולה לעשות טירונות בדיוק כמו כולם. יכול להיות שיתנו לך פטור שמש אם תהיי במקום שלא מקפידים בו כל כך על החוקים (בעיר הבהדים למשל אין דבר כזה פטור שמש). אבל זהו
למה שתהיה בעייה? ולמה שתראי להם את הטוםס בכלל? הכל טוב לא אמורה להיות בעיה