5 תשובות
אפשר גם וגם
זה לא משנה.
זה תלוי בהקשר, למשל:
"יותר טוב לאכול בפה סגור מאשר בפה פתוח "
"מגיע לך מישהו טוב יותר"
אתה פשוט מסדר את זה איך שנוח לך או נשמע לך טוב
"יותר טוב לאכול בפה סגור מאשר בפה פתוח "
"מגיע לך מישהו טוב יותר"
אתה פשוט מסדר את זה איך שנוח לך או נשמע לך טוב
שואל השאלה:
תודה ושניהם נכונים או שיש אחד שיותר נכון להגיד אותו?
תודה ושניהם נכונים או שיש אחד שיותר נכון להגיד אותו?
אנונימית
שניהם תקינים. אין משהו טוב יותר או פחות טוב.. חח
באותו הנושא: