2 תשובות
אז תעזבי
אני ממש מבינה אותך
אני עכשיו בכיתה יב ורקדתי בסטודיו מגיל 4. בתחילת השנה עזבתי את הסטודיו כי כבר לא היה לי טוב שם מכל מיני סיבות, זה היה ממש קשה לעזוב אחרי שרידי בסטודיו כל החיים ובהתחלה ממש התבאסתי על זה, אבל באמת שעכשיו אני חושבת שזאת הייתה ההחלטה הכי טובה בשבילי והרבה יותר טוב לי מאז שעזבתי כי יש לי זמן לדברים אחרים שאני אוהבת (אני רוקדת עכשיו בקבוצת ריקוד עם חברות במקום מסגרת של סטודיו).
אני חושבת שאם לא טוב לך ואת מרגישה שזה מעיק עלייך ואת לא באה לשם בכיף אין לך מה לחפש שם, כי בסופו של יום זה תחביב וזה לגמרי בשביל הכיף שלך (וקצת לכושר אבל עדיין) אם לא כיף לך זה לא שווה את זה, אז לפי דעתי כדאי לך לעזוב
אני עכשיו בכיתה יב ורקדתי בסטודיו מגיל 4. בתחילת השנה עזבתי את הסטודיו כי כבר לא היה לי טוב שם מכל מיני סיבות, זה היה ממש קשה לעזוב אחרי שרידי בסטודיו כל החיים ובהתחלה ממש התבאסתי על זה, אבל באמת שעכשיו אני חושבת שזאת הייתה ההחלטה הכי טובה בשבילי והרבה יותר טוב לי מאז שעזבתי כי יש לי זמן לדברים אחרים שאני אוהבת (אני רוקדת עכשיו בקבוצת ריקוד עם חברות במקום מסגרת של סטודיו).
אני חושבת שאם לא טוב לך ואת מרגישה שזה מעיק עלייך ואת לא באה לשם בכיף אין לך מה לחפש שם, כי בסופו של יום זה תחביב וזה לגמרי בשביל הכיף שלך (וקצת לכושר אבל עדיין) אם לא כיף לך זה לא שווה את זה, אז לפי דעתי כדאי לך לעזוב
באותו הנושא: