אני רוקדת מגיל 3 והייתי בלהקה מסויימת עזבתי את הלקה ולא רקדתי שנה שלמה בגלל בעיות נפשיות ובריאותיות ואני חוזרת בקרוב ללהקה ואני לא זוכרת כמעט כלום מהחימומים ואיבדתי את כל הגמישות שלי והיכולת שעבדתי עליה מגיל 3 ופספסתי מלא חומר תנו לי טיפים איך בחודשיים אני יכולה להשלים פערים ולהצליח להיכנס ללהקה ולקבל פוינט זה דחוף