8 תשובות
תעזבי את זה ואל תמשיכי אם את מרגישה רע עם עצמך
שואל השאלה:
אבל עד כמה זה נורא
די ישלי בעיות רגשיות ואני חיבת ממנה צומי זר לא יבין זאת
אנונימית
אל תמשיכי תעצרי כאן ותגיד לחברה שלך שחסמת אותו
זה לא נוראי בכלל.
תשחררי את זה, אל תעשי את זה שוב כי זה טיפשי קצת אבל זהו, הכל בסדר
שואל השאלה:
כן התכנון היה להגיד שחסמתי או שלא עניתי לו
אנונימית
נע לא כזה גרוע אל תעשי את זה שוב
לומר לה ולהתנצל
שואל השאלה:
למה להגיד לה? זה לא שזה פגע בה במשו
אנונימית