10 תשובות
אוי למה שתעשי את זה...
אני ממליצה לך לא לשקר על דברים כאלה פעם הבאה ולהגיד לה את האמת
אנונימית
זה די נורא. לא הייתי רוצה שישקרו לי על דבר כזה.
אחרי זה לאנשים שחותכים באמת קוראים ילדי צומי. באסה
זה ממש נוראי
שואל השאלה:
אל תשאלו למה ואל תשפטו מאיפה זה נובע בבקשה):
אנונימית
קורה לכולם פשוט תנסי להסביר לה שלא ממש חתכת את עצמך רק רצית וכו את לגמרי תרגישי טוב יותר עם עצמך
לא אומרים דברים כאלה, יכלת להמציא דברים אחרים פחות גרועים..
אבל בכל מקרה, מה שנאמר כבר נאמר
הדרך הטובה ביותר לתקן את זה היא להגיד לה את האמת אם חשוב לך שהיא תדע ששיקרת
אחות-
תגידי לה שסתם אמרת, אל תתני לה לחשוב שזה קרה ולגרום לה להרגיש חרא עם עצמה
אנונימית
שואל השאלה:
למה שהיא תרגיש חרא עם עצמה?
אנונימית
כי זה לא כיף לדעת משהו כזה על חברים שלך
בייחוד אם זה לא נכון