7 תשובות
אבל אחרי פרידה לא כדאי לך לעשות את זה לעצמך
שואל השאלה:
אני יודעת ואני כל כך מתחרטת על זה! בגלל זה רשמתי שאני מטומטמת, לא חשבתי על זה
אנונימית
זה בסדר גמור ודווקא עוזר להתפרק ומה רע בלבבות אחרי פרידה?
שואל השאלה:
זה קשה מידי!
אנונימית
אבל את לא מרגישה גם שחרור כשאת בוכה? ושזה פחות קשה? או שזה רק אני
שואל השאלה:
לא, אני מרגישה יותר רע כשאני בוכה באותו רגע אני חושבת שכדאי שאני אבכה ואשחרר כי באותו רגע זה קשה אבל אחרי זה כן זה משחרר אבל זה פשוט כל כך מתסכל
אנונימית
צודקת באותן רגע זה באמת קשה בטירוף להכיל את הכמות כאב אבל בהמשך משחרר התסכול יעבור עם הזמן , תקשיבי לעצמך יותר את חכמה❤