7 תשובות
זה מעולה!! כל הכבוד לך.
זה הגיוני
שואל השאלה:
לא יותר מידי?
אנונימית
אני בת 15 שוקלת 68 מה הבעיה
אנונימית
לא. זה מצוין. לא צריך לאכול ככה כל יום, אבל זה ממש נחמד לאכול ככה לעיתים.
לא זה זוועה
מה קרה