5 תשובות
לא
לא מספיק
לא מספיק בבוקר ובצהריים.
בערב זה אחלה דווקא
בערב זה אחלה דווקא
שואל השאלה:
למה? מה רע?
למה? מה רע?
אנונימית
סביר כדאי להוסיף עוד ארוחה קטנה ביום
באותו הנושא: