7 תשובות
לפי תשובה שלך אני מבינה שאת מסיקה מסקנות מאוד מהר ויש לי טונה דבקיפ מועילים לענות ועכשיו אני לא אגיד לך אף אחד מהם דווקא
שואל השאלה:
לא באתי בקטע רע אבל זה נושא רציני ולכתוב לי שזה מעניין זה לא ממש עוזר
אני לא אתחנן אלייך לעזרה אם לא בא לך לעזור בחירה שלך
אנונימית
אני לא אנורקס אבל בסופו של דבר זה נובע מחוסר אהבה עצמית אז אני מניח שאם יחמיאו לאותה מישהי אז לאט לאט אולי היא תפנים את זה שהיא נראית טוב והיא לא צריכה את זה ואז זה תהליך של שינוי הרגלים שזה קשה אבל אם יש אדם שהיא אוהבת והוא תומך בה בכל התהליך אז זה יעזור לה מאוד ואז זה יכול לעבור אני מניח


*ושוב אני לא מבין בזה אלא אני משער*
אני לא מבינה בזה, אבל אם את חווה את זה אני מצטערת בשבילך ותזכרי שאת חזקה ומסוגלת להכל!❤
אנונימית
שואל השאלה:
לפי התשובה שלך אני מבינה שאת לא מתמודדת עם אנורקסיה ואת לא מבינה שזה נושא רציני אז אם אין לך משהו מועיל לענות אל תעני
אנונימית
מעניין
הפרעות אכילה לא עוצרות לבד, וכך גם ההתקפי אכילה. כל עוד את במצב הנפשי הזה את לא תהיי פיזית מסוגלת לאכול כמו בן אדם בלי עזרה. יהיו לך התקפי אכילה כי את אולי ניסית להכחיש שאת רעבה במשך יותר מדיי זמן או שאכלת איזה 1000 קלוריות ביום וחשבת שזה מספיק. הגוף שלך גווע גם אם את לא מרגישה רעבה. ואת לא תחלימי מהסבל הנפשי והפיזי הזה בלי עזרה, ורוצה לשמוע סוד? גם כשתלכי לעזרה, פסיכולוגית, פסיכיאטר, דיאטניות , בית חולים, אחריי כל זה עדיין תהיה לל הפרעת אכילה. זה ג'וק בראש שלא עוזב אף פעם. אז איך אנשים מחלימים את זה? שמים את הגוק הזה בנקודה חשוכה בראש, מכחישים את קיומו, לומדים להתעלם ממנו. זה אומר שהמחשבות יפסיקו? לא.